הסוד להצלחה של מאפי החג: תנור איכותי של Sauter

עפר גדנקן No Comments on הסוד להצלחה של מאפי החג: תנור איכותי של Sauter

תנור אפייה הוא מכשיר צריכה בסיסי במטבח של כולנו. לקראת חג השבועות יפעל אצל רובנו התנור במשך שעות נוספות, עד ליצירת התפריט המושלם של עוגות, קישים, קינוחים ושאר מאכלים חלביים טעימים. לאור חשיבותו העליונה, יש לוודא שאנחנו מחזיקים בתנור שנותן עבודה איכותית ובעל אמינות מוכחת.

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תפרגנו לעצמכם עם מאסטר אמיתי במטבח: תנור בנוי בעיצוב חדשני ויוקרתי – הלכתי לשבת באישור המכון המדעי הטכנולוגי להלכה

תנור Sauter דגם CUISINE-3700 B/W/IX מבית אלקטרה, הוא תנור חדשני בעל תא אפיה עשוי כיחידה אחת, ללא תפרים, מה שמונע הצטברות לכלוך, חלודה ובלאי. התנור, שמדורג בדירוג אנרגטי A, יבטיח לך את התוצאה המושלמת לחג שבועות טעים ואיכותי. אפיה בתנור סאוטר תשאיר שובל של ניחוח ומחמאות בלתי פוסקות. לטובת ציבור הלקוחות החרדי שומר תורה ומצוות, מגיע התנור עם תוכנית שבת, בנוסף למאפיינים המעולים שלו כמו דלת בעלת 3 שכבות זכוכית, דלת פנימית בעלת משטח זכוכית חלק ללא ברגים, המאפשרת ניקוי קל, מערכת אוורור היקפית לשמירה על ארונות המטבח, טורבו אקטיבי המאפשר אפייה של מספר תבניות במקביל, וכמובן 10 תוכניות אפיה + תאורה, תבניות אפייה בטכנולוגיית Pro-Cook  עם טקסטורת חלת דבש למניעת הדבקות המזון ולתוצאות אפייה מושלמת. לחג השבועות ומאכלים חלביים תוכלו להשתמש בתוכנית מיוחדת לפיצה, בתוכניות אפיה עליון + תחתון, גריל חסכוני, גריל מוגבר, שבת ועוד.

טיפ מהשף:

תנור איכותי הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת המאפה או התבשיל. חשוב לזכור שמעבר למקצועיות, כל תנור מגיב אחרת ויש לנהוג על פי ההיכרות עמו. ייתכן שבמתכון יהיה כתוב אפיה בחום 180 מעלות לסוג עוגה שמניסיונכם אופים על 170 מעלות בתנור שלכם. לכן חובה להיות עם יד על הדופק ולוודא שאתם פועלים כראוי. וטיפ אחד נוסף לסיום: אל תוותרו על חימום התנור מראש, דבר המהווה שלב מכריע בתהליך האפייה. אל תשכחו לחמם את התנור בתחילת העבודה על מנת לאפשר לו את הזמן הנכון לחימום מספק טרם יכנס אליו מאפה או מאכל.

 

את מאכלי חג השבועות אופים בראש שקט עם תנור של סאוטר, מפה נותר לכם רק לשבת וליהנות מהמחמאות.

 

חג שבועות שמח וטעים!



0 תגובות